Menu
Καλάθι αγορών
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας.

Επιστροφές & Αλλαγές

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ & ΑΛΛΑΓΕΣ



Αλλαγές / Επιστροφές σε φυσικά καταστήματα

Αλλαγές σε προϊόντα που έχουν αγοραστεί online μπορούν να γίνουν και στα φυσικά καταστήματα Mylonas Stores.

Αλλαγες  γινονται μεταξυ προϊοντων της ιδιας Σεζον

Ακύρωση Παραγγελίας

Πότε μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;


 Πριν την αποστολή των προϊόντων – Η ακύρωση μπορεί να γίνει τηλεφωνικά στο 210.4946078 - 210.5985525, Δευτέρα έως Παρασκευή ή με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]

Υπηρεσία Επιστροφών Mylonas-shoes.gr

Για όλες τις περιπτώσεις που επιθυμείτε επιστροφή του προϊόντος που αγοράσατε (αλλαγή μεγέθους/χρώματος/σχεδίου, αντικατάσταση.)

Στην φόρμα επικοινωνίας πληκτρολογήστε στο θέμα : Αίτημα επιστροφής/ αλλαγή 
Μη ξεχάσετε να αναφέρετε τον κωδικό παραγγελίας σας.
Το αίτημα επιστροφής ενδέχεται να απορριφθεί αν πραγματοποιηθεί μετά το πέρας 14 ημερών από την παράδοση του προϊόντος.

Αίτημα Επιστροφής/ Αλαγές

Μόλις ελεγχθεί το αίτημά σας από το προσωπικό μας, θα λάβετε ειδοποίηση με email για την έγκριση της επιστροφής και οδηγίες για τον τρόπο και τη διεύθυνση αποστολής.

Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σας θα λάβετε και πάλι ενημερωτικό email και στη συνέχεια θα ενημερωθείτε για την τελική έκβαση του αιτήματος.

Αν πρόκειται για επιστροφή ή αλλαγή μεγέθους/χρώματος/σχεδίου ή αντικατάσταση, θα πρέπει  να γίνει τηλεφωνικά στο 210.4946078 - 210.5985525, Δευτέρα έως Παρασκευή ή με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected].

Στην περιπτωση επιστροφής/ αλαγής επιβαρινεται ο πελατης με τα μεταφορικα και το κοστος αντικαταβολης.

Για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτησή σας, καθώς και για λόγους οργάνωσης και αξιοπιστίας, θα σας συνιστούσαμε να χρησιμοποιείτε πάντα αυτή τη λειτουργία του καταστήματός μας.


Αλλαγές Προϊόντων

Εάν επιθυμείτε να κάνετε αλλαγή του προϊόντος που αγοράσατε - και μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί - θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του Αιτήματος.

Για παραγγελίες εντός Ελλάδας, όλες οι αλλαγές έχουν χρέωση 8€  και χρεώνεται αυτόματα στην παραγγελία αντικατάστασης.

Για παραγγελίες εκτός Ελλάδας, ο πελάτης πραγματοποιεί την επιστροφή με χρέωσή του και επιβαρύνεται για την αποστολή αντικατάστασης με τα κανονικά έξοδα αποστολής (ανάλογα με τη χώρα προορισμού).

Λανθασμένες αποστολές

Σε περίπτωση που το πρϊόν που παραλάβατε δε συμπίπτει με το προϊόν της παραγγελίας σας, θα πρέπει καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής εντός 5 ημερών από την παραλαβή και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του Αιτήματος.

Στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση του πελάτη για την αντικατάσταση.

Ελαττωματικά Προϊόντα

Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό σε διάστημα 2 μηνών από την πώλησή του, αναλαμβάνουμε την επιδιόρθωση ή ακόμα και την αντικατάστασή του με νέο (στην περίπτωση που δεν επιδέχεται επιδιόρθωση), χωρίς οποιαδήποτε επιβάρυνσή σας.

Μόλις εντοπιστεί το ελάττωμα, θα πρέπει θα πρέπει  να γίνει τηλεφωνικά στο 210.4946078 - 210.5985525, Δευτέρα έως Παρασκευή ή με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]. ή να καταχωρήσετε ένα Αίτημα Επιστροφής/Αλαγης, έτσι ώστε να λάβετε οδηγίες για τη διαδικασία επιστροφής/ αντικατάστασης/ αποζημίωσης. Εαν κριθεί αναγκαία η αντικατάσταση και δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε ανάμεσα στην αντικατάσταση από κάποιο άλλο, ισάξιο προϊόν της επιλογής σας. Το ποσό επιστροφής χρημάτων στην περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων που έχουν χρησιμοποιηθεί υπολογίζεται στην αρχική αξία, μειωμένη κατά 10% για κάθε μήνα που έχει μεσολαβήσει από την αρχική πώληση.